De groeimotor

Niet op voorraad
ISBN
9789043013598
39,95
Productinformatie
Inleiding Ik zie, ik zie wat jij niet ziet 1 Wat zien we? 2 Waarde-anorexia Hyperconcurrentie Transparantie Mijn consument, mijn innovator 3 De kansrijke context Van Newton tot Madonna De economische ‘ratrace’ De grote technologiesprong De sociaal-maatschappelijke revolutie Ecologische bewustwording 4 De innovatieversnellers Omzetgroei procesmatig benaderen De beleveniseconomie De ‘Right Brain’-economie De ‘Care’-economie De ‘ ccess’-economie De pluriforme samenleving De nieuwe ethiek De economie van de schaarste 5 Innovatie excellence 1 – De grote concurrentiestrategieën 2 – De Innovatie-Matrix 6 The Wheel of Innovation The Wheel of Innovation: stap 1 – Verbondenheid The Wheel of Innovation: stap 2 – Inzicht The Wheel of Innovation: stap 3 – Idee-ontwikkeling The Wheel of Innovation: stap 4 – Branding Branding 2.0 – Van idee naar merk Marktpropositieontwikkeling Positioneren 2.0 – ‘What you see is what you get’ The Wheel of Innovation: stap 5 – Telling the Story nieuwe weg 1 – Sociaal Kapitalisme nieuwe weg 2 – Het nieuwe escapisme nieuwe weg 3 – Experience nieuwe weg 4 – Dialoog nieuwe weg 5 – Design Drive nieuwe weg 6 – Kids World is Leading 7 De geest van de ondernemer 8 De nieuwe regels in meerwaarde-creatie ADDENDUM 1 Waarom innoveren topsport is Bronnen
ISBN:
9789043013598
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurR. van Kralingen
PublisherMainPress B.V.
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2007
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe groeimotor
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen