De gehaakte aardbei

Bekijk alles van
ISBN
9789077881477
16,95
Op voorraad
Productinformatie
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto’s fl uitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken. De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.

ISBN:
9789077881477
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789077881477
AuteurPaul Postma
PublisherPaul Postma Marketing Consultancy
TaalNederlands
Publicatiejaar2008
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes175
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe gehaakte aardbei
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen