De Feel Good-factor

Bekijk alles van
ISBN
9789089653420
22,50
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


In de huidige digitale economie wordt het gedrag van de organisatie en haar leiders steeds bepalender voor het succes van de business. Mensen eisen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling al- leen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering. Met De feel good-factor propageert Esther Sluijs dat we feel good moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hoge tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers. Als steeds meer bedrijven zinvol bezig willen zijn, waarom is emotie in business dan nog steeds een taboe? * Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen. * Theorie, interessante cases en tools maken dit boek direct praktisch toepasbaar. * Neemt emotie als uitgangspunt voor business succes e´n waarde creatie.

ISBN:
9789089653420
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789089653420
AuteurEsther Sluijs
PublisherVan Duuren Management
TaalNederlands
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes180
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe Feel Good-factor
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen