De act factor

Niet op voorraad
ISBN
9789082152104
19,95
Productinformatie
Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.
ISBN:
9789082152104
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorTim den Heijer
PublisherPumbo.nl B.V.
LanguageNederlands
Binding MethodHardcover
Year of Publication2013
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe act factor
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen