Belangrijk nieuws voor AKO klanten

Laatste update 21 december 9:00 uur

Beste klant van AKO,

In verband met de meest recente corona-maatregelen, moeten wij onze winkels helaas sluiten. Gezondheid van onze medewerkers en klanten is het allerbelangrijkst.

 

Ook de postpakket punten in onze winkels zijn gesloten, omdat het voor onze winkels geen houdbare situatie is om alleen voor deze services open te blijven. Als je vragen hebt over een bestelling die je hebt geplaatst op ako.nl dan kun je contact opnemen met de AKO klantenservice.

 

Mocht je vragen hebben over een andere bestelling, pakket of de pakketpunten, dan kun je contact opnemen met de vervoerder:

Post NL klantenservice: telnr 088-225 5555 of kijk op www.postnl.nl/klantenservice

Homerr: telnr 020-244 4822 of kijk op www.homerr.com/faq  

 

Gelukkig kun je voor een groot deel van ons assortiment terecht op ako.nl. Je kunt tijdelijk niet in de winkel laten bezorgen, maar natuurlijk wel thuis. Met gratis verzending vanaf 20,-. Wil je je favoriete boek nog voor kerst in huis hebben? Wacht dan niet te lang met bestellen.

 

We hopen dat iedereen deze bijzondere tijden goed doorkomt. Pas goed op jezelf en elkaar. Tot ziens in het nieuwe jaar.