Copywriter

Niet op voorraad
ISBN
9789402195095
20,75
Productinformatie
Nee, ik ga niet de gedragswetenschappelijke kant op met de trucs van Chialdini. Cialdini's beïnvloedingstechnieken of overtuigingsprincipes zijn gericht op zes principes voor het overtuigen van mensen om “ja” te zeggen. Ik behandel met name: 1. Hoe jij op de meest gemakkelijke manier beter weet te schrijven voor teksten op jouw website. en Social Media-kanalen. 2. Hoe jij mensen wel op de "Like", "Interessant" of "Verhelderend"-knop kan laten drukken. 3. Hoe jij kunt beginnen met Copywriting voor alle mogelijke teksten die jij kunt schrijven. Wil je meer de diepte in met Copywriting en ben je bijvoorbeeld al jaren tekstschrijver en wil je jouw uurtarief graag verhogen? Dan is een Copywriting workshop of training wel iets voor jou. Neem contact op met Rick Hermanussen alvorens je dit boek koopt.
ISBN:
9789402195095
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorRick Hermanussen
PublisherBrave New Books
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2019
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenCopywriter
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen