Contentmarketing in 60 minuten

Op voorraad
ISBN
9789461261014
12,50
Productinformatie
Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van de bestseller 'Zakelijk twitteren voor beginners'. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
ISBN:
9789461261014
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurCarlijn Postma
SeriesDigitale trends en tools in 60 minuten
PublisherHaystack, Uitgeverij
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2014
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenContentmarketing in 60 minuten
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen