Businessmodellen

Niet op voorraad
ISBN
9789089650856
19,99
Dit product is momenteel niet op voorraad
_ View the alternatives below
Productinformatie
Het zijn turbulente tijden. Grote organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. Kleinere organisaties vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op de veranderingen in hun omgeving. Rigoureuze wijzigingen in de aanpak zijn aan de orde van de dag. Nieuwe ICT-ontwikkelingen veroorzaken daarin grote versnellingen. Als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen. Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je eigen businessmodel. <P> Hoewel businessmodellen sterk in de belangstelling staan, heerst er nog veel onduidelijkheid over de invulling ervan. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je eigen businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen. En het maakt inzichtelijk welke mogelijke consequenties deze aanpassingen elders in je organisatie hebben. Daarmee biedt het alle bouwstenen voor ondernemers, managers, bedrijfskundigen en marketeers die met hun businessmodel aan de slag willen gaan.
ISBN:
9789089650856
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurDirk Houtgraaf, Marleen Bekkers
PublisherDuuren Media, Van
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2011
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenBusinessmodellen
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen