Bestellen en bezorging

Boeken bestellen
Met de bestelknop bestel je gemakkelijk een boek. Klik op de bestelknop en plaats het boek in het winkelmandje. Het winkelmandje vind je rechts bovenaan elke pagina. Hier zie je wat er in jouw winkelmandje is geplaatst. Deze artikelen kun je hier wijzigen, verwijderen of afrekenen.

Vanuit de winkelwagen is het mogelijk de bestelling te plaatsen door op de knop “doorgaan naar kassa” te klikken. Volg alle aanwijzingen op het scherm en controleer voordat je bestelt jouw gegevens goed.

Je kunt bestellen op AKO door in te loggen met je bestaande gegevens of door een account aan te maken. Ook zonder registratie is het mogelijk te bestellen. Alle gegevens worden alleen opgeslagen voor verzending.

Loop je vast tijdens het bestelproces? Neem contact op met onze klantenservice. Je kunt ons van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereiken via: 088-133 8550 tussen 09:00 en 17:00 en via e-mail: klantenservice@ako.nl.


Bezorging van boeken
Voor de meeste boeken op AKO.nl geldt een levertijd van 24 uur, wanneer deze voor 22:45 uur zijn besteld. Wij leveren op dinsdag t/m zaterdag. De overige boeken hebben doorgaans een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL. Je kunt kiezen of je je bestelling thuis wilt laten bezorgen, op een ander adres, of in één van onze winkels. PostNL levert niet op maandag.


Verzendkosten
Bestellingen boven € 20,- zijn gratis

Bestellingen tot € 20,- kosten € 1,99

Afhalen in de winkel is gratis


Status van je bestelling
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, krijg je automatisch een e-mail. Tussentijds bekijk je zelf de status van je bestelling op AKO.nl. Gebruik je e-mailadres en wachtwoord om in te loggen op mijn AKO. Via de link 'orderstatus' zie je of de bestelling al is verzonden.

Leveringen van bestellingen aan AKO winkels in ziekenhuizen
De klantbestellingen geadresseerd aan AKO winkels die gevestigd zijn in ziekenhuizen, kunnen te maken krijgen met een leveringsvertraging tot twee werkdagen.

Vertraagd of geannuleerd
Wij doen onze uiterste best om je boek zo spoedig mogelijk te leveren. Maar mocht (een deel van) je bestelling onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn of in het ergste geval uitverkocht, dan krijg je hier een e-mail over. In dit geval krijg je je geld zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.

Mocht je nog vragen hebben over de status van je bestelling dan kun je contact opnemen met de AKO klantenservice. We zijn tussen 09:00 en 17:00 te bereiken via: 088-133 8550 of stuur een e-mail naar klantenservice@ako.nl.  

Garantie
Op al onze producten zijn de regels m.b.t. de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Dan mag je dit kosteloos retourneren binnen ons zichttermijn van 14 dagen.