Tendens - Backoffice in toerisme en recreatie

ISBN
9789037228502
24,75
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.Backofficewerkzaamheden zijn taken die de student uitvoert zonder dat hij/zij zelf rechtstreeks commercieel contact heeft met de klanten of gasten. Het kunnen wel werkzaamheden zijn die direct in het belang van de klant/gast zijn: het verzamelen van informatie voor de klant/gast of zorgen dat er van alles voldoende voorraad is.Het verschilt per branche en zelfs per bedrijf hoe de taken tussen front- en backoffice verdeeld worden. Vaak voert de frontofficemedewerker ook backofficetaken uit. Backofficewerkzaamheden worden uitgevoerd aan de frontofficebalie, aan een bureau in het zicht van de balie of in een aparte ruimte die wel of niet verbonden is met de balie. Bij dit theorieboek horen de backofficewerkboeken uit het basisdeel: hotel, reisbranche, verblijfsrecreatie en front- en backoffice dagrecreatie en front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf.

ISBN:
9789037228502
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789037228502
PublisherBoom Beroepsonderwijs
TaalNederlands
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenTendens - Backoffice in toerisme en recreatie
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen