Account management in de praktijk

Bekijk alles van
ISBN
9789491560217
46,95
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


De aanleiding Als vervolg op het eerder verschenen boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management. Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management. De inhoud In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde: accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het concept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande, meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen hebben baat bij dit boek.

ISBN:
9789491560217
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789491560217
AuteurG.J. Verra
PublisherAdformatie Groep
TaalNederlands
Publicatiejaar2012
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes196
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenAccount management in de praktijk
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen