10 retailparadoxen

Op voorraad
ISBN
9789069466675
29,95
Productinformatie
Waar staat 'Retail Nederland' in 2010? Die vraag legden onderzoeker Frank Quix en journalist Mark Hemmer voor aan veertig zeer uiteenlopende Nederlandse retailers. De reeks gesprekken leverde geen eenduidig antwoord op, maar wel tien interessante paradoxen waarmee retailers in de toekomst zeker te maken krijgen. Brancevervaging bijvoorbeeld, hoeft geen bedreiging te zijn voor de specialist, maar biedt deze juist kansen. En de grote retailketens concurreren niet langer met de local heroes, maar ze helpen hen in het zadel om zo het winkelaanbod in de steden aantrekkelijk te houden.

De tien paradoxen zijn in heldere en toegankelijke taal beschreven en zijn los van elkaar te lezen, zodat de lezer naar eigen inzicht door het boek kan 'zappen'. Portretten en uitspraken van de geïnterviewde zakenmensen larderen de tekst. Ten slotte biedt het Winkelkompas aan het eind van elk hoofdstuk de retailer concreet advies hoe in te spelen op de trends van 2010. '10 Retailparadoxen' biedt een interessant, toegankelijk en concreet kijkje in de retailwereld van 2010.
ISBN:
9789069466675
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorF. Quix, M. Hemmer
PublisherHoofdbedrijfschap Detailhandel HBD
LanguageNederlands
Binding MethodHardcover
Year of Publication2006
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlaten10 retailparadoxen
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen