Onze waarden

Kernwaarde Klantgericht

  • Wij begroeten iedere klant met een glimlach
  • Wij laten de klant altijd voor gaan op andere werkzaamheden
  • Wij richten ons op behoefte van de klant door het stellen van open vragen
    en handelen er naar
  • Wij checken altijd of de vraag van de klant voldoende beantwoord is
  • Wij zeggen de klant altijd gedag

Kernwaarde Professionaliteit

  • Wij maken gebruik van elkaars expertise
  • Wij vragen hulp als we iets niet weten
  • Wij blijven ons ontwikkelen (d.m.v. scholing, beursbezoek en winkelbezoek
    én door op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in de markt)
  • Wij zijn deskundig door ons vakmanschap
  • Wij schakelen snel en zorgvuldig
  • Wij spreken elkaar aan op gedrag
  • Wij lossen problemen op

Kernwaarde Innovatief

  • Wij verrassen de klanten en elkaar door buiten de kaders te denken, waar
    mogelijk
  • Wij denken niet alleen op korte maar ook op lange termijn
  • Wij maken innovatief gedrag en innovatieve ideeën zichtbaar binnen de
    organisatie
  • Wij maken tijd vrij om actief op zoek te gaan naar nieuwe ideeën
    (bv. door seminars, winkels bezoeken e.d.)
  • Wij komen met voorstellen voor nieuwe producten, werkwijzen of diensten
  • Wij proberen nieuwe werkwijzen uit

Kernwaarde Betrokkenheid

  • Wij werken samen vanuit een gemeenschappelijk doel
  • Wij werken met plezier
  • Wij hebben oprechte interesse in onze collega's en hun werk
  • Wij delen alles tenzij........
  • Wij nemen verantwoordelijkheid voor ons werk en voor elkaar
  • Wij stellen het AKO belang boven onze eigen werkzaamheden

Kernwaarde Ondernemerschap

  • Wij zien kansen door ons te interesseren in de behoefte van de klant
  • Wij mogen fouten maken omdat we dingen uitproberen
  • Wij onderzoeken alternatieven en voeren continue verbeteringen door
  • Wij hebben oog voor de wereld om ons heen en vertalen dit naar
    mogelijkheden voor AKO
  • Wij zorgen dat kosten en opbrengsten in een goede verhouding staan
    tot elkaar
Geen artikel  € 0,00