Klanten

Gek op gaten - Jos Burgers

Gek op gaten

Jos Burgers

ontdek wat klanten echt willen
Nederlands - Hardcover | februari 2017

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 19,95

Bezorgkosten: € 1,99

In winkelwagen
Maak een fan van uw klant - Kenneth Blanchard

Maak een fan van uw klant

Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles

een revolutie in dienstverlening
Nederlands - Paperback | februari 2017

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 17,50

Bezorgkosten: € 1,99

In winkelwagen
De 9+ organisatie - Berry Veldhoen

De 9+ organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten

van marketshare naar mindshare
Nederlands - Hardcover | april 2016

Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 29,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Dokter, ik heb last van klanten - Mike Hoogveld

Dokter, ik heb last van klanten

Mike Hoogveld

17 recepten om snel beter te worden
Nederlands - Paperback | juli 2014

Iedereen heeft te maken met klanten. Of je nu werkt bij een commercieel bedrijf of bij een overheidsinstantie. Toch lijkt het vaak of we allergisch zijn voor klanten. We willen het maximale uit de...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 17,95

Bezorgkosten: € 1,99

In winkelwagen
Klantgericht corresponderen - E. Grubben

Klantgericht corresponderen

E. Grubben, R. Plattel

Nederlands - Paperback | maart 2014

Klantgericht corresponderen is een praktische gids voor iedereen die brieven schrijft of er verantwoordelijk voor is. U vindt in dit boek: zeven succesfactoren voor klantgerichte brieven concrete...Lees meer

2 dagen

Prijs: € 30,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom

Customer experience in de praktijk

Manfred van Gurchom

klantervaring als spil van uw bedrijf
Nederlands - Paperback | maart 2014

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 22,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Tot uw dienst - Nancy De Vogelaere

Tot uw dienst

Nancy De Vogelaere, Joke Renneboog, Elke Wambacq

waarom de nieuwe ambtenaar klantvriendelijk is
Nederlands - eBook (EPUB) | februari 2014

Weg met de clichés over de ambtenaren De overheid van vandaag staat voor heel wat uitdagingen. De economische crisis stelt deze alleen maar scherper. Het huidige kluwen van versnipperde overheden...Lees meer

Direct te downloaden

Prijs: € 19,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
De staatsgreep van de Klant - Neil van der Veer

De staatsgreep van de Klant

Neil van der Veer, Sjoerd Buitinga, Ivo Duchateau

en de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen
Nederlands - Paperback | december 2013

Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van je organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van...Lees meer

2 dagen

Prijs: € 24,50

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Gek op gaten - Jos Burgers

Gek op gaten

Jos Burgers

ontdek wat klanten écht willen!
Nederlands - eBook (EPUB) | juni 2012

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen...Lees meer

Direct te downloaden

Prijs: € 16,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Verleid de klant - Daniëlle de Jonge

Verleid de klant

Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen

onweerstaanbaar zakendoen
Nederlands - eBook (EPUB) | november 2013

Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat...Lees meer

Direct te downloaden

Prijs: € 16,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud - Paul Moers

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Paul Moers

8 stappen om uw klant te verdienen
Nederlands - Paperback | oktober 2013

Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 24,50

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Verleid de klant - Rob Snoeijen

Verleid de klant

Rob Snoeijen, Daniëlle de Jonge

onweerstaanbaar zakendoen
Nederlands - Hardcover | mei 2013

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 22,50

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Geen artikel  € 0,00
Laden...