Business & Economie

Geef nooit korting! - Jos Burgers

Geef nooit korting!

Jos Burgers

en 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk
Nederlands - Hardcover | november 2017

Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 19,95

Bezorgkosten: € 1,99

In winkelwagen
Customers the day after tomorrow - Steven Van Belleghem

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem

Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering
Nederlands - Hardcover | oktober 2017

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificile intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 29,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
De disruptieparadox - Menno Lanting

De disruptieparadox

Menno Lanting

In 5 stappen naar echte vernieuwing
Nederlands - Hardcover | mei 2017

Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie. Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 20,00

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Verliefd op je klant - Patrick van Veen

Verliefd op je klant

Patrick van Veen

wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Nederlands - Hardcover | april 2017

Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar....Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 19,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Bezieling en kwaliteit in organisaties - Daniel Ofman

Bezieling en kwaliteit in organisaties

Daniel Ofman

het beroemde n=boek voor creeerende mensen en creeerende organisaties
Nederlands - Hardcover | februari 2017

'Zeer toegankelijk en toepasbaar.' Managementboek.nl Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 25,00

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Gek op gaten - Jos Burgers

Gek op gaten

Jos Burgers

ontdek wat klanten echt willen
Nederlands - Hardcover | februari 2017

Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten cht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 19,95

Bezorgkosten: € 1,99

In winkelwagen
En fan per dag - Jos Burgers

En fan per dag

Jos Burgers

hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Nederlands - Hardcover | februari 2017

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 20,00

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Ik - Remco Claassen

Ik

Remco Claassen

gezond egocentrisme - meer effectiviteit
Nederlands - Hardcover | januari 2017

EEN DOORBRAAK IN MENSELIJK MEESTERSCHAP IK is het belangrijkste boek dat je ooit voor ogen hebt gehad. Het geeft je vernieuwende, pragmatische inzichten in persoonlijk leiderschap. IK is...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 24,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
De USM-methode - Jan van Bon

De USM-methode

Jan van Bon

het standaard managementsysteem voor dienstverleners
Nederlands - Hardcover | januari 2017

Een gestructureerde benadering van een serviceorganisatie baant de weg naar service excellence en daarmee naar tevreden klanten. Met welke structuur komt de manager in control van de organisatie,...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 34,95

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Help! Ik ga coachen - Marijke Lingsma

Help! Ik ga coachen

Marijke Lingsma, Aty Boers

coach jezelf als coach, basisbeginselen, tips en checklists.
Nederlands - Hardcover | december 2016

Misschien heb je een opleiding tot coach gehad. Of coach je al een tijd in de praktijk. Toch heb je soms behoefte aan even weer wat basis. Hoe zat het ook weer, wat zijn de belangrijkste tips...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 19,95

Bezorgkosten: € 1,99

In winkelwagen
Inspiratie en inzet in organisaties - Daniel Ofman

Inspiratie en inzet in organisaties

Daniel Ofman

als harder werken niet meer werkt
Nederlands - Hardcover | augustus 2016

Inspiratie en inzet in organisaties is de langverwachte opvolger van Danil Ofmans managementklassieker Bezieling en kwaliteit in organisaties. In zijn nieuwste werk legt Danil Ofman zijn gehele...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 24,99

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
De kracht van Scrum - Rini van Solingen

De kracht van Scrum

Rini van Solingen, Eelco Rustenburg

een inspirerend verhaal over een revolutionaire projectmanagementmethode
Nederlands - Hardcover | augustus 2016

Rini van Solingen & Eelco Rustenburg - De kracht van Scrum, 2e editie EEN INSPIREREND VERHAAL OVER EEN REVOLUTIONAIRE PROJECTMANAGEMENTMETHODE SCRUM is een op Lean gebaseerde...Lees meer

Op werkdagen voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Prijs: € 21,95

Geen bezorgkosten

In winkelwagen
Geen artikel  € 0,00
Laden...