Mijn AKO

Inloggen
Om gebruik te maken van Mijn AKO dien je eerst in te loggen. Dit kun je doen door bovenaan de website op de knop 'inloggen' te klikken.

Als je je inloggegevens hebt ingevuld en op de knop 'inloggen' hebt geklikt kom je in Mijn AKO terecht.

Heb je nog geen inloggegevens? Klik dan op de link 'inloggen' bovenaan de website en daarna op de link 'Maak een account aan'. Je kunt tevens een account aanmaken tijdens het plaatsen van een bestelling.


Mijn bestellingen
Als je bent ingelogd op AKO.nl kun je de bestellingen zien die je eerder hebt geplaatst. Dit doe je door naar Mijn AKO te gaan, deze link vind je bovenaan de website.

Je ziet dan direct alle bestellingen die je eerder hebt geplaatst. Let op: je ziet hier alleen de bestellingen die je hebt gedaan toen je was ingelogd.


Retourformulier aanvragen
Wil je je bestelling (gedeeltelijk) terugsturen? Dan kun je zelf via Mijn AKO een retourformulier downloaden. Dit doe je als volgt:

- Log in op AKO.nl en ga naar Mijn AKO
- Klik op 'details' achter de bestelling die je retour wilt sturen
- Je krijgt een overzicht van de bestelling. Klik op de link 'download retourformulier', naast het ordernummer

Let op: als je je bestelling retour wilt sturen dien je deze binnen veertien dagen na ontvangst naar ons terug te sturen. Na deze veertien dagen zal de downloadlink voor het retourformulier verdwijnen en is het niet meer mogelijk om de bestelling te retourneren.


Factuur opvragen
Wil je een factuur van je bestelling hebben? Deze kun je zelf via Mijn AKO downloaden. Dit doe je als volgt:

- Log in op AKO.nl en ga naar Mijn AKO
- Klik op 'details' achter de bestelling die je retour wilt sturen
- Je krijgt een overzicht van de bestelling. Klik op de link 'download factuur', naast het ordernummer
Geen artikel  € 0,00